Nota de premsa

El foc crema una hectàrea de massa forestal a Olivella

El efectius dels bombers van controlar rapidament l'incendi. fdg/ rita lamsdorff

El efectius dels bombers van controlar rapidament l'incendi. fdg/ rita lamsdorff

La Direcció General d’Emergències i Seguretat Civil informa que, a les 11’42 hores, l’incendi forestal del municipi d’Olivella (Garraf) ja s’ha donat per controlat. El foc, que ha afectat una superfície aproximada d’una hectàrea, s’ha produït a la zona propera a la urbanització mas Milà.

A hores d’ara, encara hi treballen els efectius terrestres dels Bombers de la Generalitat, 8 vehicles, que s’aniran retirant a mesura que el perímetre estigui revisat i remullat. Pel que fa a l’avió de vigilància i atac que ha estat a la zona treballant, ja s’ha retirat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local