Nota de premsa

Conferència al voltant de l'exposició "Antoni Tàpies. Cos i Llenguatge"

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Museu Romàntic Can Papiol acull l'exposició Antoni Tàpies. Cos i Llenguatge, fins el 9 de gener. Complementant aquesta mostra, el divendres 19 de novembre es farà la conferència Aproximació a Antoni Tàpies, a càrrec Mariona Romaguera, d'Agora Serveis Culturals. La xerrada es farà al mateix museu de Can Papiol, a les 19.30 hores.

L'objectiu de la conferència és introduir la figura d'Antoni Tàpies situant-lo en el seu context històric, filosòfic i social, tant a nivell nacional com internacional. Un cop finalitzi la conferència es farà un recorregut per l'exposició que mostra una quarantena de peces de la producció artística dels darrers vint anys d'Antoni Tàpies.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local