VD |
19-11-2004 13:54
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La commemoració dels Drets dels Infants és alhora una festa reivindicativa i divulgativa. Els esplais, com entitats educatives i compromeses amb el seu entorn, treballen durant tot lany per la consecució del compliment daquests drets i intenten amb aquest acte que la societat prengui consciència duns drets que encara sobliden en masses llocs.
La Convenció dels Drets dels Infants va ser aprovada per Nacions Unides el 20 de novembre de 1989. Des de 1993 esplac commemora aquest dia, que ha anat guanyant rellevància dins lentitat.
El programa serà el següent:
- 11:00 13.00 h: Tallers i jocs per treballar els Drets dels Infants en relació al tema de la immigració, al Parc Sant Julià
- 16:00 h: Cercavila i espectacle infantil amb Cavall de Cartró al Parc Sant Salvador Esplais Catalans és una associació d'educació en el lleure infantil i juvenil, vinculada al Moviment Laic i Progressista, que aplega a 112 esplais, 8.300 infants i 1.600 monitors d'arreu de Catalunya.
Esplac sorganitza en sectors geogràfics i, al llarg daquest cap de setmana diversos dells faran festes commemoratives per celebrar els Drets dels Infants. A més a més de Vilafranca també trobarem activitats a Manresa (Esplac Bages), a Terrassa (Esplac Vallès), a Martorell (Esplac Baix Llobregat) i a Badalona (Esplac Barcelonès Nord).
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!