Ajt Vilanova |
15-12-2004 20:27
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Així, aquesta mostra permet fer-se una idea prèvia de l'espectacularitat de les noves peces de la Cavalcada, mitjançant una selecció de quinze esbossos tant de les tres carrosses com dels vestits dels personatges que hi participen. Els elements que s'afegeixen ara a la cercavila dels Reis Mags formen part d'un projecte elaborat el 1998 per l'artista Amadeu Ferré, que es va completant progressivament. L'exposició dels esbossos es podrà veure a la Carpeta Moderna fins al 9 de gener.
També en el marc del programa d'actes de Nadal, aquest cap de setmana se'n celebraran dos de relacionats amb la literatura infantil. D'una banda, dissabte al migdia (12 h) es presentarà el conte de Nadal 2004, el guanyador del Premi Mercè Llimona d'enguany. Es tracta d'"El ninot de neu", escrit per Àngel Pedroso i il·lustrat per Teòfil Peiró.
El llibre ha estat editat, com cada any, per Publicacions de l'Abadia de Montserrat. La seva presentació tindrà lloc a la Biblioteca Joan Oliva. D'altra banda, diumenge se celebrarà la V Tarda de contes de la Cercavila de l'Imaginari. Els membres de l'Associació de la Cercavila de l'Imaginari de Vilanova i la Geltrú explicaran les llegendes de "La lluna en un cove", "L'arribada del ferrocarril" i "El ball dels pescadors", entre d'altres. Serà al Centre Cívic i Esportiu La Collada-Els Sis Camins, a les 18 h.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!