Ajt Sitges |
20-12-2004 14:05
En aquesta exposició es pot veure la situació de les dones a la societat, a través de la integració laboral i la diferència de sous respecte els homes, la formació universitària o la possibilitat daccedir a llocs de treball de gran responsabilitat. La mostra finalitza amb el recull de les conclusions de lestudi de diagnosi de la situació social de les dones de Sitges.
Lalcalde Jordi Baijet va presentar lexposició recordant les actuacions que ha realitzat lAjuntament, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. De cara lany que ve, Baijet va anunciar la intenció de continuar treballant contra la violència domèstica. LAjuntament també preveu publicar lestudi de diagnosi sobre la situació de les dones a Sitges i seguir apostant pel caràcter i lactuació transversal de la regidoria per a la Igualtat de Gènere.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



