Ajt Sitges |
20-12-2004 14:06
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Paral·lelament al projecte de la piscina municipal al Poble Sec, Merlo recorda que el conveni amb la Blanca Subur ha de fer possible que aquesta entitat tingui un nou camp de futbol a Pins Vens, mentre que en lactual shi farien habitatges de promoció pública. Aquest nou espai amb el camp de futbol de la Blanca Subur vindria acompanyat daltres dos camps més per als futbolistes sitgetans, un que es dedicaria més a l'entrenament i l'altre que seria el principal.
Les obres del nou camp de la Blanca es calcula que puguin començar el proper octubre, com a pas previ a lestadi principal, on hi hauria la possibilitat de transportar-hi lactual gespa artificial que hi ha al camp dAiguadolç.
Des de la regidoria dEsports es recorda que al llarg daquest 2004 shan millorat diverses instal·lacions existents, com el propi camp municipal dAiguadolç. Els pavellons de Pins Vens també han vist millorats diversos aspectes i el camp de rugbi ha estrenat instal·lació elèctrica. Després de presentar en públic el projecte de la piscina municipal, el regidor creu que a finals del 2006 o principis del 2007 hauríem de poder fer una jornada de portes obertes".
El Patronat dEsports també afronta els reptes duna estreta col·laboració amb el Moto Club Sitges per tornar a organitzar una prova del campionat dEspanya dEnduro, així com el suport al Mundialet de Veterans de futbol que organitza lAssociació de Veterans de Sitges.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!