Nota de premsa

Fira de Cooperació i el Comerç Just a Cubelles

Aquesta mostra es desenvoluparà a Cubelles, dissabte dia 23 d’abril de 10 a 20 hores

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquesta mostra es desenvoluparà a Cubelles, dissabte dia 23 d’abril de 10 a 20 hores (al vespre hi haurà un concert de música en directe) i diumenge dia 24 de 10 a 14 hores.
Després de l’èxit de la 1a Fira, enguany i coincidint amb el cap de setmana de Sant Jordi es pretén fer conèixer a tota la població sensibilitzada en temes de solidaritat i cooperació el treball que desenvolupen les diferents entitats.

La 2a Fira de Comerç Just i Solidaritat té un ressò Comarcal, es desenvoluparà en el casc antic del municipi de Cubelles, un entorn acollidor i agradable, on l’Ajuntament posarà a disposició de les entitats una taula (dos cavallets i una fusta) de dos metres i dues cadires. Durant tot el cap de setmana es desenvoluparan activitats relacionades, proposades per diverses ONG.

També s’habilitarà un escenari central on hi haurà una tarima amb megafonia, on es realitzaran activitats i música en viu.

L’organització farà difusió de l’acte i s’encarregarà de distribuir els diferents espais per a totes les entitats assistents; les associacions que proposin activitats gaudiran d’uns espais adaptats a les seves necessitats. Tota la Fira es desenvolupa en una zona tancada als vehicles, per ús exclusiu dels visitants.
Els participants a la Fira podran deixar el vehicle en un aparcament municipal, a 200 metres del Recinte Firal.

Per inscriure’s a la Fira, totalment gratuïta, haureu d’omplir la fitxa que us enviem, adjuntar aquella informació que considereu important (projecte, fulletons, etc.), caldrà registrar-la a l’Ajuntament per garantir la recepció de tota la documentació.

L’organització es farà càrrec de l’esmorzar, dinar de dissabte i l’esmorzar de diumenge dels representants de les diferents entitats.

Per a qualsevol informació us podreu adreçar a l’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament de Cubelles, Passeig de Narcís Bardají 12, telèfon 938.95.24.57 o al correu ssocials@cubelles.org i demanar per Roser Ferrer o Mª José Ruiz.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local