Es busca imatge per a ARCAT Canyelles

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’estiu passat es va crear l’Associació de Restaurants, Comerços i Activitats Turístiques de Canyelles (ARCAT Canyelles) per tal de promoure l’activitat econòmica, social, cultural i turística al municipi. L’entitat requereix un logotip que la identifiqui. Per això, comptant amb les múltiples habilitats dels nostres ciutadans, ha convocat un concurs dirigit als joves de Canyelles per tal que siguin ells els que creïn aquesta imatge.

Així doncs, ARCAT convida a tothom que estigui dins la franja d’edat de 16 a 30 anys a participar-hi. Hi ha un premi en metàl•lic interessant. SOM-HI!

Podeu obtenir més informació i recollir les bases del concurs a l’Ajuntament de Canyelles o a la pàgina web www.canyelles.org



BASES PEL CONCURS DE LOGOTIPS PER ARCAT CANYELLES


OBJECTIU DEL CONCURS
L’Associació de Restaurants, Comerços i Activitats Turístiques de Canyelles (ARCAT Canyelles), organitza aquest concurs de dibuix, amb la finalitat d’escollir una imatge per representar aquesta associació empresarial.

REQUISITS PER PARTICIPAR I PREMIS DEL GUANYADOR

Qui pot participar?
Aquest concurs està dirigit a joves, entre els 16 i els 30 anys, residents a Canyelles.
Quin premi obtindrà el guanyador?
La imatge guanyadora passarà a ser propietat d’ARCAT Canyelles i serà premiada amb un premi en metàl•lic de 200€.

TERMINIS DE PRESENTACIÓ DELS TREBALLS I LLOC D’ENVIAMENT
Els treballs s’hauran de dipositar a partir del dia 31 de gener i fins al 26 de febrer de 2005 a les 14h al registre de l’Ajuntament de Canyelles:
Pl. Onze de Setembre, 1 08811 – Canyelles

CARACTERÍSTIQUES DELS DIBUIXOS I SELECCIÓ DEL GUANYADOR

Tema dels dibuixos
Es cerca la imatge per representar l’ARCAT Canyelles i el tema és de lliure elecció, sempre tenint en compte que es tracta d’una associació de caràcter empresarial i que engloba tot tipus d’activitats relacionades amb la promoció turística.
Cal que les imatges presentades siguin originals i inèdites.
Material a utilitzar
Les obres (una per participant) s’han de presentar a 2 tintes en format DIN A3 (29.7 x 42cm ), paper o cartolina, i acompanyades de suport informàtic (disquet o CD).
Les imatges han d’anar sense signar i junt amb les obres s’ha d’adjuntar un sobre tancat i dipositar-hi un full amb les dades de l’autor/a (nom i cognoms, data de naixement, adreça i telèfon/s de contacte), a més, a l’anvers haurà de figurar una frase que descrigui la imatge.
Selecció del guanyador
El jurat estarà format per un expert en el camp del disseny i / o dibuix, tres membres d’ARCAT Canyelles, dos representants de les entitats de Canyelles, un membre del Gremi d’Hostaleria de Vilanova i la Geltrú i un membre de l’Ajuntament, que valoraran positivament els treballs presentats de tots/es els joves.
No es qualificaran els dibuixos que no reuneixin les exigències mínimes determinades pel certamen, com ara format, dades complementàries, adequació al tema, data de lliurament, etc.
ARCAT Canyelles es posarà en contacte amb el guanyador/a del concurs per comunicar-li el resultat.
El premi pot quedar desert.

L’organització es reserva el dret de modificar i adaptar les bases, informant els participants
amb antelació, si ho considerés necessari. També es reserva el dret de versionar el treball guanyador per tal de fer-lo més senzill per a l’edició.

La presentació en el concurs pressuposa la total acceptació de les bases

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local