Nota de premsa

Celebració de la diada institucional d'Andalusia

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La Casa de Andalucía de la Comarca del Garraf, amb el suport dels Ajuntaments de Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú, la Diputació de Barcelona i la Junta de Andalucía, organitza del 25 al 28 de febrer de 2005 un seguit d'actes per celebrar la diada institucional de Andalusia.

• Divendres 25 de febrer a les 20 hores, al Saló d'actes de l'edifici
institucional de Les Roquetes a la Vinya del Petaca es farà la salutació del President de la Entitat, Sr. Luís Orta i el pregó a càrrec del soci nº 1, Sr. Serafín López. Tot seguit, "Imágenes para el Recuerdo", un passi de diapositives de Manuel Pérez Caselles i Marta Gonzàlez.
• Dissabte 26 de febrer, a les 21 hores, al Centre Cívic l'Espai de
Les Roquetes, el taller de teatre "El Albero" representarà l'obra:
"NOSOTROS NO SOMOS EL CLUB DE LA COMEDIA".
• Diumenge 27 de febrer
A les 11 hores, Missa Rociera a la Parròquia de Santa Eulàlia a les Roquetes, amb el cor Romeros del Garraf.
A les 12:30 al Centre Cívic l'Espai actuació del quadre de ball de la Casa de Andalucía i el cor Romeros del Garraf.
A les 15 hores, Menjar de Germanor.
• Dilluns 28 de febrer, a les 20 hores, Dia Institucional de
Andalucía, cant de l'himne d'Andalusia, brindis d'honor i inauguració del nou local social de l'Entitat.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local