Ajt Sitges |
27-02-2005 20:16
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
En primer lloc, Baijet va agrair limportant collaboració de la delegació del Govern durant la passada celebració del Carnaval i, tot seguit, es van tractar una sèrie dassumptes que responien a dos àmbits generals: el temporal i lespaial.
Des de làmbit temporal, es va analitzar el plantejament a seguir per la propera temporada destiu, amb la necessitat de reforçar la presència defectius de la Guàrdia Civil durant aquests mesos. A més a més, es va parlar de la continuació de lOficina Mòbil a la zona del Passeig de la Ribera durant lestiu per poder fer denúncies, amb el compromís dampliar durant més dies aquest servei.
Pel que fa a espais, lalcalde Jordi Baijet i el regidor Rafael Roig van exposar al delegat del Govern la necessitat dampliar la vigilància a Sitges, posant èmfasi en les diferents urbanitzacions del municipi i en el centre de la vila. A més a més, es va parlar de la collaboració de la Delegació del Govern per eradicar la situació a la zona de Balmins, es va analitzar la possible collaboració respecte a la prevenció de drogues, es va repassar les actuacions de la Guàrdia Civil al poble de Garraf i al barri de Les Botigues de Sitges, es va posar sobre la taula la recerca de sistemes més àgils per intercanviar informació i, finalment, es va valorar positivament les reunions periòdiques entre la Policia Local i la Guàrdia Civil (1 al mes a lhivern i 4 mensuals a lestiu) per donar suport a una solució conjunta als possibles conflictes que es puguin succeir a la vila.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!