Casal dels Avis de Caixa Penedès |
07-03-2005 19:00
Aquesta formació mixta, composada per un total de 40 persones totes elles jubilades i sòcies del Casal dels Avis de Caixa Penedès de Vilanova i La Geltrú, va néixer fa 20 anys i han realitzat centenars d'actuacions des de la seva formació.
Cadascuna d'aquestes actuacions - de caràcter totalment gratuït i altruista -té una durada aproximada de 2 hores amb un complert repertori de cant coral, poesia, cançó lleugera, havaneres, sarsuela. humor, cançó sud-americana, etc. i transmeten en cada actuació una enorme il·lusió com si fossin autèntics professionals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



