Nota de premsa

El pintor Ángel Hernández commemora l’Any Cervantes amb la confecció de dues obres a l’edifici Miramar de Sitges

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

En aquest sentit, Hernández pintarà públicament durant dos mesos un quadre de 3 x 4 metres, on reflectirà el seu art més personal i creatiu, que serà donat, en nom de l’Ajuntament, a la Fundació Ave Maria. En segon lloc, té la voluntat de realitzar una obra d’1 x 1 metres dedicada als fets de l’11-M a Madrid, treball que entregarà als Reis d’Espanya en el Palau de la Zarzuela.

Hernández ha escollit la data de l’11 de març per iniciar aquest projecte com a mostra de record personal a les gairebé dues-centes víctimes de l’atemptat de l’any passat a Madrid.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local