CC Garraf |
12-04-2005 16:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquesta presentació es farà el proper divendres, dia 15 dabril a les 20 hores al Saló dOr del Palau Maricel de Sitges.
Lacte comptarà amb la presència del president del Consell Comarcal del Garraf, Sr. Josep Antoni Blanco, de lalcalde de Sitges, Sr. Jordi Baiget, del director-gerent del Consorci del Patrimoni de Sitges, Sr. Josep Sampera i de la Sra. Teresa M. Sala de l Universitat de Barcelona i autora del dossier central del quadern, La xemeneia monumental de la Generalitat a la gran sala de festes del Palau Maricel de Sitges, una història recuperada.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!