VD |
13-04-2005 22:27
La trobada, que aplegarà representants de més de cent municipis de la província de Barcelona, començarà a les 10.00 h amb una benvinguda a càrrec de l'Ajuntament de Mataró. Tot seguit el diputat farà la seva exposició. Després d'una pausa, cap a les 11.00 h està prevista una explicació de quatre experiències sobre programes esportius municipals.
A partir de les 12.30 h s'ha programat una visita a les installacions esportives d'El Sorrall. I la jornada finalitzarà amb un dinar al Port de Mataró.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



