Flash

El govern cubellenc vol enllestir la nova seu de la policia el primer trimestre del 2003

El local, de dues plantes, s'ubicarà al sector Bardají-Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La Policia Local de Cubelles podria disposar del seu nou local el primer trimestre de l'any que ve, segons els càlculs del govern municipal. L'edifici estarà ubicat al sector Bardají-Vilanova, després que la Sala Multiusos hagi quedat descartada per la possibilitat que s'hi construeixi un complex esportiu. El projecte del nou local costarà 300.000 euros, i estarà previst per a una plantilla de més de 30 policies.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local