Festa Major descolocada

Els pabordes organitzen una festa per 'esperar la fi del món'

La pabordia del 2013 ha decidit així avançar la festa major a avui per si de cas són certes les pitjors prediccions

Els pabordes que organitzaran la festa major de 2013 a Vilanova i la Geltrú han decidit organitzat aquest divendres a la nit una festa al Centre Cívic del Molí de Vent per esperar 'la fi del món'. La pabordia del 2013 ha decidit així avançar la festa major a avui per si de cas són certes les pitjors prediccions. La festa començarà a les deu de la nit i inclouen les actuacions de Les Nines Russes, Paciencia i Eluaka Selekta. L'entrada és de sis euros, amb una beguda i un regal sorpresa.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local