Festa Major descolocada

Els pabordes organitzen una festa per 'esperar la fi del món'

La pabordia del 2013 ha decidit així avançar la festa major a avui per si de cas són certes les pitjors prediccions

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els pabordes que organitzaran la festa major de 2013 a Vilanova i la Geltrú han decidit organitzat aquest divendres a la nit una festa al Centre Cívic del Molí de Vent per esperar 'la fi del món'. La pabordia del 2013 ha decidit així avançar la festa major a avui per si de cas són certes les pitjors prediccions. La festa començarà a les deu de la nit i inclouen les actuacions de Les Nines Russes, Paciencia i Eluaka Selekta. L'entrada és de sis euros, amb una beguda i un regal sorpresa.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local