Els primers de l'any

Arlet i José, els primers nadons de l'any al Garraf

Han nascut poc després de les quatre de la tarda

Arlet i José, els primers nadons de l'any al Garraf

Arlet i José, els primers nadons de l'any al Garraf

Arlet Raich Fernandez i José Vargas Díaz han estat els primers nadons del 2013 que han nascut a l'hospital Sant Camil de Sant Pere de Ribes. Tots dos han nascut quan passaven 25 minuts de les quatre de la tarda i tant les mares com els nadons es troben perfectament.

Segons ha informat el Consorci Sanitari del Garraf, l'Arlet Raich Fernandez , de Vilanova i la Geltrí, és la primera nena de l'any, ha pesat 3,035 quilos i ha nascut de part natural. Per la seva part, José Vargas Díaz , de Sitges, ha pesat 2,300 quilos i nascut per cesarea.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local