Redacció |
Canyelles
29-01-2013 22:16
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Canyelles ja està de Carnaval després que Sa Majestat el Rei Carnestoltes hagi ocupat l’Ajuntament amb tot el seu seguici. Aquest dilluns al matí, enmig d’una roda de premsa que oferia l’Alcaldessa Rosa Huguet amb els mitjans de comunicació, Sa Majestat va interrompre l’acte per anunciar que fins el dimecres de cendra el municipi estarà manat per ell i el seu concubinat.
Sa Majestat Carnestoltes ha instaurat la independència de Canyelles i ha manifestat que durant aquests dies el seu despatx serà l’alcaldia. A més, davant els mitjans de comunicació ha convocat a tots els canyellencs i canyellenques pel dissabte 2 de febrer en la rua de Carnaval que el mateix Carnestoltes obrirà amb la carrossa reial.
Els actes de Carnaval s’iniciaran, però, el proper divendres 1 de febrer amb el Ball de Mantons a partir de les 7 de la tarda a la Sala Multicultural. L’endemà dissabte a les 6 de la tarda començarà la rua de carrosses i comparses que desfilaran pels carrers més cèntrics del nucli urbà de Canyelles. La rua comptarà amb 8 carrosses i 540 aproximadament participants.
Al finalitzar la rua, Sa Majestat el Rei Carnestoltes farà la lectura del sermó i donarà l’inici oficial a la gresca carnavalera. El sermó es farà a la Sala Multicultural del municipi, on seguidament també se celebrarà el ball de Carnaval. Pels més petits, el dia 7 a les 6 de la tarda s’organitzarà La Merengada Popular amb la tradicional guerra i empastifada de merenga entre la canalla.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!