Nota de premsa

La web de Benestar i Família incorpora les pàgines d'atenció a la infància i adolescència i d'acolliment i adopcions

El Departament de Benestar i Família va assumir el passat 12 de novembre el traspàs de la Direcció General d’Atenció als Menors, que ara s'anomena Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència, i de l’Institut Català d’Acolliment i Adopcions. D'ara endavant, les pàgines web d'aquests dos organismes es poden consultar a través de la web de Benestar i Família.

La Direcció General d'Atenció a la Infància i Adolescència promou el benestar dels menors amb alt risc de marginació social, amb l'objectiu de contribuir al seu desenvolupament personal. També exerceix la protecció i tutela dels menors desemparats i és responsable de la seva guarda en els supòsits que estableixen les lleis. www.gencat.net/benestar/dgaia/index.htm

L'Institut Català de l'Acolliment i de l'Adopció (ICAA) es va crear el 1977 amb la finalitat de contribuir a potenciar una política global d'acolliment simple en família aliena i d'adopcions i d'agilitzar els processos de valoració de la idoneïtat de les persones o famílies que opten per l'acolliment o per l'adopció i també de tramitar, quan correspongui, l'adopció internacional. www.gencat.net/benestar/icaa/index.htm

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local