Redacció |
Vilafranca del Penedès
14-05-2013 10:42
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Tal i com preveu el Protocol de les Festes de Sant Raimon, el dijous 23 de maig, a les 20.30h, a l’Escorxador, de Vilafranca es farà una assemblea d’entitats per formar l’equip de treball que coordinarà les Festes de Sant Raimon/Festes d’Hivern 2014.
La composició de la Coordinadora de les Festes de Sant Raimon haurà de ser d’un mínim de quatre membres i d’un màxim de sis i no podrà haver-hi més de dues persones representant d’una mateixa entitat.
Per bé que habitualment les persones que integren la Coordinadora de les Festes d’Hivern formen part de diferents entitats de la vila, aquest no és un requisit imprescindible per formar-hi part i la convocatòria està oberta a tothom. Així que totes les persones que estiguin interessades en coordinar les Festes de Sant Raimon s’han de presentar a l’assemblea d’entitats del proper 23 de maig a l’Escorxador.
Per a més informació, us podeu adreçar al Servei de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca, al carrer Escorxador, 19-21, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de 17 a 21 h, trucant al telèfon 93 890 04 59 dins els mateixos horaris o bé escrivint un correu electrònic a l’adreça cultura@vilafranca.org.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!