L'Hora |
16-01-2003 07:30
Un estudi del grup d'ICV al Parlament ha posat de manifest que la majoria de les escoles catalanes no disposen de plans d'evacuació dels alumnes en cas d'emergència, i que el govern de CiU desconeix si els centres concertats tenen programes de prevenció.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



