Nota de premsa

Primer butlletí de Dones amb Iniciativa

La presentació coincidirà amb els actes de celebració del Dia Intenacional de la Dona

El proper divendres 7 de març Dones amb ICV del Garraf presentem el primer Butlletí coincidint amb els actes de celebració del Dia Internacional de la Dona.

En aquest acte hi intervindran la coordinadora nacional de Dones amb
ICV, Maria de la Fuente, la coordinadora del Baix Llobregat, Adelina Cobo, la Lali Vintró, la cap de llista de Sant Joan Despí, Conxi Sànchez, la cap de llista de Sant Just Desvern i tancarà l'acte la candidata d'ICV a l'alcaldia de CUBELLES, Mònica Miquel.

Després es signarà l'agermanament de Dones amb ICV del Baix LLobergat i del Garraf i commemorarem el 8 de març amb un gran sopar de dones al Polisportiu de CUBELLES.

Per més informació es pot telefonar al local d'ICV del Garraf (Telèfon 93 815 27 45 ó al 607 43 44 73)

ICV

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local