Flash

L'Ajuntament de Calafell cedeix a la Generalitat un terreny prop del castell perquè s'hi faci una escola

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


El ple de l'Ajuntament de Calafell va aprovar ahir per unanimitat la requalificació d'un terreny de 8.663 metres quadrats situat al carrer Cosme i Mariné de Calafell per destinar-lo a zona d'equipaments i la cessió de l'espai al Departament d'Ensenyament perquè s'hi construeixi una escola infantil i primària amb capacitat per a uns 400 escolars. Tots els partits van aplaudir l'operació, que permetrà ampliar el nombre de centres escolars que hi ha ara, l'escola Santa Creu de Calafell i l'escola Mossèn Cinto Verdaguer de Segur de Calafell. Durant el ple es va aprovar, també per unanimitat, la requalificació dels terrenys que hi ha entre els carrers Brasil i Cúspide, a Segur, per acollir equipaments públics. L'equip de govern, format pel PSC, ERC i el PP, pretén destinar en aquest punt la segona escola de Segur de Calafell i cobrir així les necessitats que té el nucli. L'alcalde, Jordi Sànchez, defensava ahir la idoneïtat de l'indret, al centre de Segur de Calafell, perquè la Generalitat faci l'escola, i deia que ara Ensenyament haurà de complir amb els seus compromisos, tal com ha fet l'Ajuntament. «Creiem que Ensenyament pot tenir fetes les escoles de Calafell i Segur el curs 2003-2004», va dir Sànchez. El cap de llista de CiU, Joan Maria Triadó, recordava que l'indret escollit no és l'idoni perquè no es podran cedir els terrenys a temps per fer les obres. Joan Maria Triadó va afegir que hi ha un informe tècnic en què no es recomana aquest emplaçament i va proposar a l'equip de govern que cedeixi els terrenys que hi ha a Les Vil·les, un terreny que el govern considera idoni per fer l'IES.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local