Nota de premsa

Crónica C.E.Samà Vilanova Secció de Patinatge

L’equip de competició Torre-Samà, representarà a Espanya en el Campionat d’Europa de Patinatge de Sincronització i Show que es celebrarà a la ciutat francesa de Nantes els dies 1,2 i 3 del proper mes de Maig.

El Torre-Samà posarà en escena el guardonat número Som Titelles.....?

El grup realitzarà el desplaçamanet en autocar, estant la sortida prevista pel dia 30 i la tornada el dia 5 de maig. El dia 1 es faràn els entrenaments oficials i el dia 3 es celebrarà la competició en la que i participaràn un total de 23 grups de diferents paisos europeus inclòs Israel.

El Torre-Samà, vol fer arribar el seu agraïment a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, U.E.B.V.G. La Fundació, R.S.M. Assegurances, A.U.C.A.T. Autopistes de Catalunya, Caixa Tarragona i a totes aquelles persones que han comprat un calendari del grup la seva col.laboració per aquest llarg i important viatge.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local