Redacció |
Avinyonet del Penedès
13-11-2015 19:26
Els Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de la comissaria de l’Alt Penedès van detenir el passat 5 de novembre, dos joves, de 19 i 20 anys, de nacionalitat boliviana i espanyola, tots dos amb domicili a Barcelona, com a presumptes autors d’un robatori amb força, en grau de temptativa.
Els fets van passar el dia 11 de setembre quan, poc després de les 19 hores, tres joves es van veure sorpresos pels propis veïns quan forçaven la porta d’un bloc de pisos del municipi d’Avinyonet del Penedès.
En ser descoberts, els tres joves van fugir del lloc ràpidament en un vehicle. Arran aquest fet, es va iniciar una investigació policial que va permetre, gràcies a la col·laboració ciutadana, recollir dades cabdals per a la investigació del delicte frustrat.
Els agents van constatar que els implicats residien a la ciutat de Barcelona, ja que van estar identificats en un control policial el mateix dia que es va cometre la temptativa de robatori.
El conjunt d’indicis finalment ha permès als investigadors detenir, el passat 5 de novembre, a dos dels implicats en el robatori amb força a Avinyonet del Penedès.
La investigació continua oberta per tal de localitzar i detenir al tercer implicat.
Els detinguts, amb onze antecedents per fets similars, van passar a disposició judicial i el jutge en funcions de guàrdia va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



