Mor Manel Milà i Salze, exregidor de l'Ajuntament de Cubelles. Ajuntament de Cubelles
Redacció |
Cubelles
08-01-2016 14:34
L’exregidor de l’Ajuntament de Cubelles, Manel Milà i Salze, ha mort aquest dijous a l’edat de 83 anys. La vetlla tindrà lloc a partir d’aquest divendres a les 17.00 h. al tanatori de Cubelles i l’enterrament serà aquest dissabte a les 11.00 h.
Milà va ser cap de llista i regidor del grup Independents per Cubelles el mandat 1983-1987. La seva família, a més, regenta l’empresa Hibiscus, un conegut comerç dedicat al sector de la floristeria.
L’Ajuntament de Cubelles s’uneix al dol de la seva família, amb la que se solidaritza plenament, i recorda la importància de la tasca de Milà en tots els àmbits de la societat cubellenca en els que va deixar la seva petjada.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!