Flash

Jornada policial avui divendres a Vilanova


La policia local ha organitzat per avui una jornada tècnica per posar el públic al corrent de les normes que han entrat en vigor o que hi entraran en els pròxims dies.
Els actes començaran a partir de les nou del matí amb el lliurament de documentació i, seguidament, el precedirà la inauguració de la jornada. Des de dos quarts de deu fins a un quart de dues, tindran lloc diverses ponències, les quals tractaran els temes com els judicis ràpids, la llei de seguretat pública de Catalunya o el reglament d'accés, promoció i mobilitat de les policies locals. La jornada finalitzarà amb la cloenda a càrrec de Sixte Moral, alcalde de Vilanova i la Geltrú.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local