Aules d'estudi

Sant Pere de Ribes habilitarà espais per a estudiants durant els mesos de maig i juny

Les biblioteques municipals obriran fora del seu horari habitual

Aules d'estudi a Sant Pere de Ribes. Ajt Sant Pere de Ribes

Aules d'estudi a Sant Pere de Ribes. Ajt Sant Pere de Ribes

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes està ultimant els detalls per facilitar espais municipals que puguin servir com a aules d’estudi durant els mesos de maig i juny. La idea és que les dues biblioteques municipals, la Manuel de Pedrolo de Ribes i la Josep Pla de les Roquetes, ampliïn els seus horaris d’obertura fins a la matinada durant l’època d’exàmens, també els caps de setmana.

La iniciativa s’està portant a terme amb la finalitat d’oferir aquest servei als estudiants que ho necessitin i que puguin disposar, així mateix, d’alguns dels elements amb els que ja compten les instal·lacions de les biblioteques, com el servei de consulta de llibres o la connexió WI-FI a Internet.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local