ACN |
Barcelona
26-07-2016 19:20
La consellera d'Ensenyament, Meritxell Ruiz, ha avançat aquest dimarts al Parlament que el seu departament vol "aprofitar" que el flux d'arribada d'immigrants ha baixat per aplicar "procediments a llarg termini" que ajudin a lluitar contra la segregació a les escoles. En aquets sentit, ha explicat que està "valorant la possibilitat de crear un Observatori de l'Equitat en el sistema". Ruiz ho ha detallat durant una interpel·lació de CSQEP, on ha concretat que aquest observatori serviria per "contribuir a orientar i actualitzar les polítiques objectives i les actuacions de totes les administracions per avançar en l'equitat i la inclusió, per col·laborar amb les universitats perquè promoguin la investigació en la igualtat d'oportunitats, per aportar coneixement per potenciar polítiques transversals de la Generalitat, i per impulsar actuacions per aconseguir la implicació de la societat civil en aquestes polítiques d'equitat".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!