Flash

El govern de Sitges «confia» que la tercera escola estigui llesta el curs 2004-2005

La regidora Àngels Parés espera que la Generalitat tingui l'any vinent el projecte del nou institut al passeig Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


El Departament d'Ensenyament està instal·lant dos nous mòduls per a aquest any a l'escola Maria Ossó, que tindrà un edifici definitiu el curs 2004-2005 segons la Generalitat. La regidora d'Ensenyament del govern sitgetà, Àngels Parés, s'ha reunit amb la delegada del departament a la zona, Aurora Danés, de la qual va rebre «el compromís» sobre les dates de construcció del nou centre. Parés «confia» en els terminis marcats per la Generalitat pel que fa a la Maria Ossó. «Ens han ensenyat el projecte, és una escola vista amb les perspectives del segle XXI», va dir en roda de premsa la regidora. Àngels Parés també «espera» que el 2004 ja estigui el projecte del segon institut, que estarà al passeig Vilanova.


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local