L'Institut Eugeni d'Ors acollirà des d'aquest divendres cinc tortugues mediterrànies . Institut Eugeni d'Ors
Redacció |
Vilafranca del Penedès
04-10-2016 11:52
Els tres exemplars que ja van viure al centre durant el curs passat estaran acompanyats aquest any de dos animals més, procedents també del centre de recuperació de Masquefa. Les tortugues arribaran aquest divendres, 7 d'octubre, cap a les onze del matí i s'instal·laran a l'espai que es va habilitar amb aquesta finalitat, prop de l'entrada del recinte. El programa educatiu amb aquests rèptils, gestionat pel departament de ciències naturals, inclou activitats amb alumnes de l'institut, sobretot els de 1r d'ESO, però també amb nens i nenes d'altres centres de la comarca. El curs passat, per exemple, es va col·laborar amb l'escola Doctor Samaranch i Fina dels Monjos i l'escola Baltà Elies de Vilafranca.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!