Esprai. Grafit. EIX
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
19-01-2017 09:32
La policia local de Vilanova va denunciar dissabte a les 2 de la matinada dos nois de 14 anys per una infracció de les ordenances municipals. Minuts abans, un ciutadà va alertar als agents de la presència de dos joves que estaven realitzant pintades a les parets de la rambla de Salvador Samà, a l’alçada del número 105.
Gràcies a la descripció facilitada pel testimoni, la patrulla policial els va poder interceptar a l’avinguda Francesc Macià. En l’escorcoll se’ls va intervenir 13 pots de pintura en esprai, que havien fet servir una estona abans. Els dos joves van ser traslladats a les dependències policials i es va procedir a informar els seus pares.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!