Dol a la restauració vilanovina

Mor el restaurador vilanoví Abel Boquera Subirats als 80 anys

La seva trajectòria va començar a principis dels anys 50, de la mà del seu pare, al restaurant Monterrey

El restaurador vilanoví Abel Boquera Subirats va morir aquest divendres a l'edat de 80 anys. Boquera Subirats ha dedicat tota la seva vida a la restauració i se'l recordarà per una llarga trajectòria professional que va començar a principis dels anys 50, de la mà del seu pare, al restaurant Monterrey. Més tard, juntament amb la seva dona, Abel Boquera va treballar al restaurant Mare Nostrum de la rambla de la Pau, al restaurant Club Nàutic de Vilanova i al Mare Nostrum del Passeig Maritim, on es va jubilar de la seva carrera professional.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local