ACN |
Vilanova i la Geltrú
26-02-2017 00:57
Un grup de joves ha agredit aquest dissabte al matí un vigilant de seguretat de l'estació de Vilanova i la Geltrú (Garraf), segons ha informat Renfe. Els fets han passat quan faltaven uns deu minuts per les nou del matí, quan els nois volien passar pel pas soterrani de l'estació per anar a l'altra banda de les vies, i fer drecera sense comprar bitllet. Quan el vigilant els ho ha impedit, dos nois i una noia l'han increpat i agredit a cops de puny i puntades de peu. L'afectat, de 52 anys, ha resultat ferit de poca gravetat. Segons la companyia ferroviària, ha patit diverses contusions i una luxació en un dit i ha estat evacuat en una ambulància del SEM a l'Hospital Sant Antoni Abat. Renfe ha anunciat que denunciarà els fets als Mossos d'Esquadra. De fet, segons la companyia, aquesta és el punt amb més vandalisme de tot Catalunya.
Renfe ha detallat que fa dos dies algú va causar destrosses a una trentena de cotxes del pàrquing de l'estació de Vilanova i la Geltrú.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



