Delicte contra el patrimoni

Apareixen pintades en edificis i mobiliari urbà de Vilanova al·lusives al Dia de les Dones

La policia local de Vilanova ha identificat i denunciat dues noies com a presumptes autores d'un delicte contra el patrimoni

Apareixen pintades en edificis i mobiliari urbà de Vilanova al·lusives al Dia de les Dones. Policia local de Vilanova

Apareixen pintades en edificis i mobiliari urbà de Vilanova al·lusives al Dia de les Dones. Policia local de Vilanova

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Dones, aquest dimecres 8 de març, el Servei de Neteja de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha hagut de realitzar un servei extraordinari de neteja de pintades i de propaganda a façanes d'edificis públics i privats, establiments comercials i mobiliari urbà de la ciutat.

Les pintades, al·lusives a la celebració d'aquesta diada internacional, han estat realitzades a les voltes de l'Ajuntament de VNG, sobre la Carta Pobla que hi ha a la façana de l'Ajuntament, a l'església de Sant Antoni Abat i en els bancs de la plaça de la Peixateria, entre d'altres. Les tasques per netejar les façanes i elements afectats es preveu que s'allarguin un parell o tres de dies. pintades 2

En relació a aquests fets, la Policia Local de VNG ha informat de la identificació de dues persones durant la matinada d'avui a les quals se'ls imputa un presumpte delicte contra el Patrimoni.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, com cada any, s'ha sumat i promou actes al voltant del 8 de març Dia Internacional de la Dones, però també des de l'ens local es lamenta que es realitzin accions incíviques aprofitant la celebració d'aquesta diada.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local