Nota de premsa

L’equip de Competició Torre Samà de Grups-Show al Campionat de Catalunya

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L’equip de Competició Torre-Samà, que està format per patinadores del C.E.Samà Vilanova i la U.E.Torredembarra, va participar el passat diumenge en el Campionat Territorial que es va celebrar a Tortosa. El Torre-Samà va aconseguir la medalla de plata i l’opció de participar en el Campionat de Catalunya que se celebrarà el dia 21 d’aquest mes al Pavelló Poliesportiu del Garraf i que organitzarà el C.E.Samà Vilanova.

Tots els tècnics del campionat van coincidir que el disc (evolució o involució) presentat per aquest equip era el millor, per la seva idea, originalitat, desenvolupament de la història, interpretació de les patinadores i la seva execució.

La medalla d’or va ser pel Reus Deportiu, encara que de forma molt discutida, i la de bronze pel C.P.A.Llorens del Penedès.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local