La Festa de la Gent Gran de Vilafranca va reunir més de 600 persones. Ajuntament de Vilafranca
Redacció |
Vilafranca del Penedès
05-06-2017 10:18
Dissabte, dia 3 de juny, va tenir lloc la ja tradicional Festa de la gent gran i homenatge a les parelles amb més de 50 anys de convivència.
Aquesta festa, adreçada a persones de 75 anys, va acollir més de 600 persones, en un dels actes destacats de la Setmana de la Gent Gran, que s'ha celebrat aquests dies i que va finalitzar ahir, diumenge, amb el Concert del 10è aniversari de la Coral de la Girada.
L'alcalde de Vilafranca, Pere Regull, i els regidors de govern, Raimon Gusi, Montse Arroyo, Ramon Zaballa i Xell Montserrat, van assistir dissabte a la tarda de la Festa de la Gent Gran, destacant l'alt nivell de participació a totes les activitats programades al llarg de la Setmana.
L'alcalde Pere Regull va qualificar de "molt intens el programa d'activitats", i va destacar "la capacitat i energia que demostra aquest col·lectiu. Aquest berenar, la festa, és una digna recompensa, un acte senzill, però emotiu, per tot allò que ens aporten i d'agraïment."
Durant la Festa, es va homenatjar també a les parelles amb més de 50 anys de convivència.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



