Bernat Deltell i Milà |
06-02-2002 18:57
Sant Pere de Ribes ha estat la població escollida per construir un parc doci i de serveis de més de 45.000 metres quadrats a càrrec dels promotors gironins Norfeus i Cines Oscar. El nou centre comptarà amb 12 sales de cinema, restaurants, pistes de bitlles, cibercafès, sala de màquines recreatives i parc infantil així com serveis amb gimnàs i superfícies especialitzades, una àrea de servei integral a lautomòbil i 1.500 places de pàrquing distribuïdes per a cada activitat.
Les obres començaran, un cop shagi elaborat i aprovat el pla parcial, a finals destiu i, en uns deu mesos, segons els responsables, hauran finalitzat. Lalcalde de Sant Pere de Ribes, Josep Antoni Blanco, ha explicat que aquesta iniciativa semmarca dins el projecte de dotar dinfraestructures doci familiar el conjunt de la comarca del Garraf gràcies a lestratègica situació geogràfica de la població. El nou centre subicarà a la Rambla del Garraf, crearà uns 240 nous llocs de treball i tindrà un cost de 28 milions deuros (uns 4.650 milions de pessetes). Els responsables del parc doci i de serveis preveuen recuperar la inversió en un termini màxim de 10 anys.
Reportatge publicat al diari AVUI signat pel periodista Bernat Deltell i Milà
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



