La cultura del mar, el projecte internacional de l'escola Volerany de Vilanova. Escola Volerany
Cristina Poyatos |
Vilanova i la Geltrú
30-05-2018 18:30
Els dies 16, 17 i 18 de maig es va celebrar a l’escola Volerany la tercera reunió transnacional del projecte “Diving into the sea with MeWe Space” emmarcat dins del programa Erasmus+K2. Al llarg de tot el curs, els alumnes del centre han treballat juntament amb dues altres escoles, com son la Scoala Gimnaziala Iraclie Porumbescu de Romania i la Rantzausminde Skole, de Dinamarca. Aquest projecte té com a objectiu treballar tres aspectes en concret: la cultura del mar, la feina col·laborativa i l’ús de les noves tecnologies a partir d’una plataforma que crea un espai d’aprenentatge.
Per seguir treballant de prop amb la iniciativa, un equip de mestres de Romania i Dinamarca van visitar Vilanova. A part de les reunions de treball, van realitzar diverses visites per la ciutat amb la finalitat de que coneguessin millor el nostre llegat cultural. Així doncs, van gaudir d’unes sortides a la Llotja de Pescadors, el Port Pesquer, l’Espai Far, el Museu del Ferrocarril, a demés del barri de Mar i el centre de la ciutat. Finalment, van tenir una rebuda institucional a l’Ajuntament de Vilanova i mercès a la Confraria de Pescadors on van poder fer un tast de cuina tradicional marinera.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!