14 agents de la Policia Local reben formació específica per atendre víctimes de violència masclista. Policia local de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
26-10-2018 20:08
14 agents de la Policia Local de Vilanova i la Geltrú estan rebent aquests dies formació específica per millorar la resposta i l'atenció a les víctimes de violència masclista.
Aquesta acció formativa, fruit del treball de les Regidories de Seguretat Ciutadana i de Convivència i Equitat, té com a objectiu donar un nou impuls a la Unitat Especialitzada d'Atenció de Víctimes de Violència Masclista, creada l'any 1995 dins el cos policial, oferint atenció les 24 hores del dia, durant tot l'any.
Els membres que integren la unitat estan realitzant aquestes setmanes un curs impartit per un equip format per una jurista, un jutge, una psicòloga, un sociòleg i sexòleg, una educadora i professionals especialistes en gènere i diversitat sexual.
En el curs formatiu també hi ha agents de les policies locals de Sant Pere de Ribes, Sitges i Vilafranca del Penedès, a qui se'ls ha convidat a assistir. En total són una vintena d'agents que rebran formació específica sobre la complexitat de les dinàmiques discriminatòries i de les relacions d'abús que s'expressen a través de la violència masclista aportant eines bàsiques per a la prevenció, la detecció i l'atenció dels assetjaments i les agressions masclistes i també coneixent alguns models d'intervenció.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



