Opinió

BARRANT EL PAS

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El president extremeny, Rodríguez Ibarra ha provocat un barrim-barram amb la seva proposta aberrant de barrar el pas en el parlament espanyol a totes aquelles formacions polítiques que no obtinguin un cinc per cent dels vots. D’aquesta manera el polític socialista vol evitar que els nacionalistes catalans o bascos, o fins i tot els de Navarra tinguin veu i vot en els afers estatals i borra d’una vegada per totes la possibilitat de que el carro i el burro de la sagrada unitat espanyola caiguin pel barranc.

La proposta però, no ha estat acceptada pels seus companys de partit als quals de tant en tant dona la tabarra amb les seves barrabassades cada vegada que desbarra amb el mateix tema. Ell va de cara a barraca i no li importa que el critiquin, fins i tot a Torredembarra. Navega sol en la seva gavarra mentre pren una birra tot blasmant la quatribarrada. Quina barra!.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local