VD |
20-01-2004 22:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El nen va ser traslladat amb caràcter d'urgència a l'hospital de la Vall d'Hebron, on va quedar ingressat a la unitat de cures intensives. La víctima va sortir dilluns de perill, però continua en estat molt greu al mateix centre hospitalari.
Els veïns de la zona han decidit concentrar-se aquest dimecres a dos quarts de vuit del vespre per reclamar als responsables municipals una sol.lució a l'accidentalitat excessiva d'aquesta cruïlla. Els veïns assegura que cada setmana hi ha com a mínim una col.lisió, encara que l'atropellament de l'infant ha estat el succés més greu fins al moment.
Entre les demandes veïnals hi ha la necessitat de millorar la il.luminació del tram, treure la barrera que representa la tanca opaca d'una construcció i, sobretot, el repintat dels passos de vianants.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!