Violència masclista

Detingut per amenaces a una dona sobre la que tenia un ordre d’allunyament, a Vilafranca

La dona, embarassada, no presentava lesions i va refusar assistència sanitària

Ahir a la nit la Policia Local de Vilafranca va procedir a la detenció d’un home per presumptes amenaces a una dona sobre la que tenia una ordre d’allunyament. Al voltant de les 23h d’ahir dimecres es va rebre una trucada a la central de la Policia Local d’un ciutadà informant que un home i una dona estava discutint al carrer Dr. Zamenhof i l’home portava una pedra a la mà.

Els agents van arribar al lloc immediatament i van acostar-se a la parella. L’home, en veure els agents, es va separar de la dona amb intenció de marxar. Un cop aturat i identificat, es va comprovar que tenia una ordre d’allunyament vers la dona per haver estat denunciat anteriorment. Per aquest motiu els agents van procedir immediatament a la seva detenció. La dona, embarassada, no presentava lesions i va refusar assistència sanitària.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local