Una obra contra la violència de gènere, guanyadora del Concurs de contes eròtics

Una performance va acompanyar la entrega dels premis. fdg/carles castro

Una performance va acompanyar la entrega dels premis. fdg/carles castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La proposta d'aquest igualadí és una aposta per la dona i per la seva llibertat d'elecció. A Saló de l'automòbil, Josep Maria Rivaldí Martí es manifesta en contra de la violència de gènere a través d'un llenguatge clar i planer. El premi, dotat amb 300 euros i una litografia del pintor Martí Valero, es va lliurar la tarda del Vidalot a la Sala Toc, on a més hi havia una exposició de l'artista local Francesca Calaf, també de caràcter eròtic. El va recollir la filla de l'autor, qui va agrair el premi i va excusar la presència del seu pare. La performance del grup Catarsis Teatre va posar la guinda a aquesta cerimònia.
En aquesta segona edició hi han participat 35 obres de Catalunya, Illes Balears i València. La majoria dels autors són de mitjana edat. El Jurat estava format enguany per la tercera tinent d'alcalde de l'ajuntament i escriptora Mercè Foradada; el director de TV3 Francesc Escribano; el periodista i escriptor Francesc Marc Àlvaro i tres col·laboradors de la revista La Porra, de l'Agrupació.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local