Nota de premsa

L’Ajuntament dóna 39.600 euros a ajuda humanitària

El terretrèmol va ser a prop de Melilla

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

D’aquests, 18.000 € corresponen a la meitat de la subvenció que la Diputació de Barcelona ha atorgat al consistori per a col·laborar en el projecte de “Creació de fons de reserva per a la producció agropecuaria” de la zona rural de Puerto Cabezas (Nicaragua), una iniciativa en la qual l’ajuntament hi ha aportat aquest any 20.000 € de la partida pressupostaria destinada a cooperació internacional. Cal recordar que aquesta població està agermanada amb Sant Pere de Ribes des de l’any 1985.

Els 1600 € restants han estat destinats a d’altres actuacions en concepte d’ajuts d’emergència al Txad (500€), on s’aglutinen més de 135.000 refugiats sudanesos que fugen dels combats a la regió de Darfur; a la població marroquina d’Al-hoceima (500€), atès que aquesta província del Nord del Marroc es troba pràcticament derruïda a causa del terratrèmol del passat 24 de febrer; i a l’Iran (600€), que a finals de desembre també es va veure afectat per un terratrèmol.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local