VD/ Sirc |
16-03-2004 13:28
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Ahir moltes llars de Vilanova i la Geltrú pels volts de les 22h es van quedar a les fosques. No és que es produís cap avaria de l'empresa elèctrica, sinó, que via mòbil, centenars de veïns es van sumar a l'apagada de llums i encesa d'espelmes en record de les persones que van perdre la via als atemptats de Madrid. Com ja comença a ser habitual, alguns vilanovins van rebre el missatge aquesta nit a les 22h, apagada de llums i encesa d'espelmes en record de qui hem pedut, que van reenviar als seus amics, familiars i coneguts. La convocatòria va córrer com la pólvora i van ser milers les llars de la ciutat que s'hi van sumar.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!