Nota de premsa

El pintor Ángel Hernández commemorarà l’Any Dalí amb la confecció d’un quadre en una carpa a la Plaça Espanya


La carpa, amb unes dimensions aproximades de 25 m2, servirà al pintor local per mostrar públicament l’evolució del seu treball que tractarà un tema personal i reflexiu que, un cop confeccionat, es destinarà a la Fundació Ave Maria de la vila.

Al marge de pintar aquest quadre, Ángel Hernández també realitzarà un quadre d’1x1 metre sobre els atemptats terroristes del passat 11 de març a Madrid i que té la intenció d’entregar al Palau de la Zarzuela.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local