L'autobiografia de Pau Casanovas

Pau Casanovas, al museu Can Papiol. FdG/Carles Castro

Pau Casanovas, al museu Can Papiol. FdG/Carles Castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


La mirada d'un jove assegut en cadira de rodes centra l'autobiogradia del vilanoví Pau Casanovas, que vol defugir del sentiment de compassió al qual pot estat temptat a caure el lector. De fet, és això mateix el que vol analitzar l'autor amb aquest llibre, on és pregunta perquè des de 1994 tothom el tracta diferent: comparsers que li apropen als caramels quan el veuen, amics que no s'aturen a saludar-lo pel carrer. Però l'anàlisi també es converteix en una obra d'ajuda a totes aquelles persones que, com ell, es troben en la situació d'anar en cadira de rodes. Casanovas vol presentar-se en societat després de l'accident amb aquest llibre.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local