vd |
27-04-2004 22:45
LAssociació dEmpresaris del Garraf, Alt Penedès i Baix Penedès acaba de signar un nou conveni de col·laboració per patrocinar una segona convocatòria del concurs Crea-Jove. Es tracta duna iniciativa del Centre Àgora de lAjuntament de Vilafranca del Penedès. La convocatòria és oberta a estudiants de Secundària, duna banda, i a joves de fins a 30 anys, duna altra i pretén incentivar les actituds emprenedores dels joves en làmbit de lAlt Penedès. Crea-Jove inclou també una programació dactes destinada a potenciar lactitud emprenedora.
Daltra banda, demà dimecres, 28 dabril, lADEG signarà un conveni amb Banc Sabadell. Lobjectiu és que les empreses afiliades a lAssociació es beneficiïn de tota una sèrie davantatges exclusius. Lacte de signatura del conveni tindrà lloc a la seu social de lADEG a les 12 del migdia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



