M.Rosa Ferré |
13-05-2004 20:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
En el marc dels actes commemoratius del CENTENARI DEL FC VILAFRANCA, lescola de futbol Hristo Stoitchkov- FC VILAFRANCA , juntament amb la COMISIÓ ORGANITZADORA DEL CENTENARI , han organitzat pel proper dimecres dia 19 de maig, a les 19'30 h,. al marc de l'AUDITORI del FORUM BERGER BALAGUER de CAIXA PENEDÈS, situat a la Rambla Nostra Senyora,6 de Vilafranca del Penedès, una AULA CENTENARI amb el títol: "SALVEM EL FUTBOL BASE"
Un debat sobre el futbol de formació que anirà a càrrec dels mítics ex-jugadors del F.C.Barcelona, JOHAN CRUYFF I HRISTO STOICHKOV, acompanyats dANTONIO SÁNCHEZ Director Escola de Futbol H.S-FCV i de XAVI TORRES Director dActes de l Escola de Futbol H.S-FCV FCV, a més dun representant del Comitè Organitzador del Centenari del F.C.Vilafranca.
L'acte serà de lliure accés.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!